17. kolo

05.02.2016 02:21

Po nakrúcaní tohoto zápasu som bol rovnako unavený ako naši hráči. Netvrdím, že prirovnávať ich bojovnosť, nezlomnú vôľu a odhodlanie zvíťaziť k antickým hrdinom by nebolo prehnané, ale na mňa títo švárni junáci urobili dojem. Prišiel som desať minút po začiatku za stavu 0:1 a podľa slov očitých svedkov sme gól dostali po tradičnom odovzdaní lopty súperovi zadarmo. Naši však po ihrisku lietali a ja som na tribúne kopal do všetkého naokolo v snahe pomôcť im dotlačiť loptu do bránky. Napriek prevahe a modlitbám fanklubu sme veľa šancí nemali a dva razy nás zachraňoval Jano. Až v 34. minúte, keď som už postupne svojvoľne zamieňal slová v prosbe k futsalovému všemocnému a začali tak nadobúdať skôr charakter vyhrážok, sme sa dočkali. Po celý zápas zle zahrávané rohy sa ukázali ako geniálny taktický ťah a využili sme chybné obranné postavenie Hordenu. Po našom druhom góle som sa so všemohúcim udobril a on na oplátku vnukol Jurovi myšlienku odignorovať Sloviho zúfalé výkriky „Podrž, podrž!“ a dať do prázdnej bránky tretí gól pomedzi nohy súpera strelou tak pomalou, že polovička tímu si ho vychutnala už osprchovaná a prezlečená. Chutilo mi, ďakujem, páni.

AFC Horden - FPV 23 A     1:3 (1:0)

Góly: Cibik, Jurečko, Slovák

Highlights: https://www.youtube.com/watch?v=FlKqkt0HFKs

Celý zápas: https://youtu.be/loDQcTN247w

 

V 17. kole si holene na palubovke športovej haly s ironickým názvom Mladosť skrížili tímy z opačných koncov tabuľky. Papierové predpoklady sa začali napĺňať na konci šiestej minúty, keď sa utešenou strelou prezentoval Tomáš šrot. Herne mali hostia navrch, domáci naopak nebezpeční neboli a do polčasu skóre narástlo na 4:0. V druhom polčase sa zápas už len dohrával, okrem gólu na každej strane zostali viaceré šance nevyužité a tak sme sa po záverečnom hvizde spýtali oboch trénerov na ich pohľad na zápas.
FC Klinger: Do zápasu sme vstupovali s tým, že chceme favorita potrápiť, no vydržali sme iba prvých päť minút. Už dlhodobo sa trápime najmä v koncovke a tento zápas to len potvrdil. Z toho minima šancí musíme niečo premeniť, ak chceme pomýšľať na úspech. Musíme sa dôkladne pripraviť na odvetnú časť. Súperovi gratulujem.
FPV 23 B: Som rád, že sme mali celý zápas pod kontrolou a žiadna dráma sa tento raz nekonala. Tempo hry síce nebolo vysoké, ale chlapci splnili taktické pokyny, ktoré sme si dali pred zápasom a myslím, že sme boli jednoznačne lepším tímom. Spokojný som s medzihrou, naopak popracovať musíme na predfinálnej fáze, mrzí ma strata koncentrácie v závere, z čoho rezultoval zbytočný gól. Máme pred sebou ešte dve kolá a do nadstavby by sme radi vstupovali z tretieho miesta.

FC Klinger - FPV 23 B     1:5 (0:4)

Góly: Cibik 2, Šrot 2, Cruz

Highlights: https://www.youtube.com/watch?v=D2FGD7NGy_Y

Celý zápas: https://youtu.be/7HijzjZG-8U