20. kolo

24.02.2015 20:01

    I prišla nedeľa a v diaľke sa zvony rozozvučali. Darmo sa však priateľky našich hráčov tešili, svadba sa nekonala, to sme len proti AC Bells nastupovali. A keď som takto vtipne začal... Prvý raz sme trafili bránku v jedenástej minúte a hneď bol z toho gól. Možno sa spýtate, prečo sme to neskúsili skôr a častejšie a ja vám odpoviem – nerýp. Tomáš Licher po góle ešte spravil otočku na zadku, čo dodať. Slovi potom trafil ako v každom zápase tyčku, neviem prečo. A ešte sme ponúkli Zvončekom brejk, gól nedali. Keďže v priemere Bells dostávajú takmer sedem kúskov na zápas, ukázali sme, že nie sme priemerný tím a zmeniť sme to chceli v druhom polčase. Po v skutku elegantnom Sloviho posunutí pätičkou sa presadil Tomáš Šrot, ktorý výnimočne dostal povolenie nastúpiť v útoku. Následne sme zle rozohrali roh. Je jedno ako to dopadlo, ale všimnite si dokonalú synchronizáciu pohybov našich obrancov. A to ma všetci vysmiali, keď som na Zľave dňa kúpil skupinový poukaz na akvabelistický tréning. Na 3:0 zvýšil Fero. Pobehol, vystrelil, trafil. Nuda. Neskôr ušiel rýchlosťou svetla v tmavej komore Miro a hádam si to mohol odpustiť, lebo gól aj tak nedal. Ten, čo sme dostali my som si pustil asi osemkrát a potom som si pustil plyn... a uvaril čaj na ukľudnenie. Takto sa nebráni ani.., no proste takto sa nebráni. Vzápätí sa po druhý raz presadil Tomáš Šrot a ani sa netešil, poslali sme ho teda na cestu duchovnej obrody do Indie, aby tam našiel stratenú chuť. Zvončeky povädli a my ostatní sme šli po zápase na pivo. Chuť sme našli a je to bližšie ako India.

FPV 23 A - AC Bells     4:1 (1:0)
Góly: Šrot 2, Baran, Licher

Highlights:https://youtu.be/ol70XbOhhbI 



    Východní Račiaci mali jedného hráča na striedanie, čím nám prekazili plán ubehať ich, keďže my sme mali iba dve kompletné štvorky. Išlo nám to celkom dobre, prihrávky na nohu, slušná streľba, dobrá nálada na ihrisku. Potom sa skončila rozcvička a začal zápas. Asi po trištvrte hodinke sa skončil. Počas tej doby sa nám podarilo dať päť utešených gólov a dostať jeden vôbec nie utešený. Pomerne dlho sme boli bezzubí, až kým Braňo svojou rýchlosťou nespálil postrannú čiaru a nezavesil pod brvno. Lakonicky to okomentoval slovami: „Už som nevládal, tak som vystrelil!“ Týmto oficiálne prestávam pracovať na kondičke a chcem strieľať ako Braňo. Keď v druhom polčase pekne potiahol a trafil Tomáš Šrot, získali sme trochu kľudu a on bod do štatistík. Aby kľud neprerástol do letargie, schválne som zakopol a bolo to iba o gól – 2:1. Spoluhráči sa vďačne netvárili, jediný Braňo pochopil moju snahu vyburcovať nás, prihral mi pred prázdnu bránku a jednou z ľavých nôh som sa gólovo ospravedlnil. Štvrtý gól v podaní Tomáša Šrota a Braňa spĺňal aj (občas mám dojem, že naivné) požiadavky trénera, čo sa kombinačnej hry týka a na 5:1 pred zrakom šokovanej frajerky s pokojom a prehľadom Balotelliho zakončil Tomáš Milan Gino Pecher. Video nemáme, škoda, radi sa kocháme vlastným majstrovstom.

FC East Rača - FPV 23 B 1:5 (0:1)
Góly:
Cíbik 2, Klapka, Pecher, Šrot